infa.lt

Insaideris: Vagystės iš vairuotojų ir Valstybės schema

Insaideris: Vagystės iš vairuotojų ir Valstybės schema

sausio 21
01:10 2018

krovininis automobilisinfa.lt Redakcija gavo skaitytojo, dėl daugeliui suprantamų priežasčių panorusio išlikti nežinomu, laišką, kuriame aprašoma situacija tolimųjų krovinių pervežimų sektoriuje. Laišką pateikiame netaisytą, toks, koks yra:

Pradėkime nuo darbo sutarties

Visur vairuotojai priimami vairuotojais – ekspeditoriais (prof. kodas 832204), o ne tarptautinių pervežimų vairuotojais (prof. kodas 833209), nors dirbs jie būtent tarptautiniuose reisuose. O juk tai – skirtingos pareigybės, atsakomybė,apmokėjimas, darbo laiko apskaita ir tt. Iš čia ir DS, kuriose terodoma 40 val darbo savaitė!

Vairuotojams taikoma suminė darbo laiko apskaita neleidžia dirbti daugiau 12 val. per parą, o ilsėtis – mažiau 11. Atitinkamai numato 48 darbo val. per savaitę ir ne mažiau 35 val. savaitgalio poilsį. Tačiau vairuotojai verčiami dirbti maksimalų EEB reglamento leistą darbo laiką po 13 ir 15 val.,kas sudaro 84 darbo val. per savaitę ir minimaliai ilsėtis 3 naktis tik po 9 val. ir tik 24 val. vieną, o 45 – jau sekantį savaitgalį. Be to, EEB reglamentas juk leidžia dirbti ilgiau esant būtinybei jų vairuotojui grįžti penktadienį į garažą,kad savaitgalį ilsėtųsi namie. O mūsiškiai – verčiami 6 savaites kasdien pažeisti LR DK ir DS nuostatas! Jokio papildomo apmokėjimo už tai jie negauna! Kaip ir negauna už naktinį ir šventinį darbą. Nes atlyginimo ir atostoginių jie negauna iš viso!

Koks gi įteisintas atlyginimas?

Įmonės „rodo“ oficialioje buhalterijoje, kad vairuotojui mokama 1,3 MMA + 1 euras / mėn. brutto. Nes, jei mažiau – įmonei būtų apmokestinamas 15% komandiruočių dienpinigių fondas. Iki 2018.01.01 tai sudarė 495 eurus brutto arba 414,07 po mokesčių. Dalis įmonių sumoka tik įmoką Sodrai, to atlyginimo neišmokėdamos. Kita dalis įmoką Sodrai sumoka tik komandiruotės laikotarpiu, o po 4 ar 6 savaičių darbo, per beveik 2 arba beveik 3 savaičių buvimą namie formina „nemokamas“ atostogas, taip pavogdamos ne tik atlyginimą, bet ir darbo stažą. Atostoginiai „dingsta“ visose įmonėse. Nesunku pasiskaičiuoti, kiek įmonės „sutaupo“ per mėnesį, metus, žinant jų vairuotojų skaičių. Ir tikrai neparodysite niekam kitos tokios šalies, kur tarptautininkas vairuotojas uždirbtų vos 1,3 MMA, dar prarasdamas ir trečdalį darbo stažo!!! Nėra tokios!



Realiai gi egzistuoja dvi „žodžiu sutartos“ mokėjimo formos: už nuvažiuotus kilometrus arba dirbtas dienas. Ir štai čia – prasideda žaidimas su komandiruočių dienpinigiais. Kaip žinia, paeiliui būdami finansų ministrais, ponai D.Grybauskaitė ir A.Butkevičius parengė vyriausybės dokumentą dėl komandiruočių dienpinigių mažinimo iki 50%. Panelė V.Blinkevičiūtė jį pasirašė, paleisdama vogimo mechanizmą… Netrukus po to, per krizę prasidėjęs masinis ukrainiečių ir baltarusių įdarbinimas, išmėtant į gatvę vietinius, rodo, kad minėtas įstatymas tyčia rengtas atlyginimų ir dienpinigių vogimui! Ir, kad jo autoriai puikiai žinojo, jog įmonės iš žmonių vogs pajamas, o per dvigubas buhalterijas, rodydamos, kad „išmoka viską 100%“ – didins nesamas sąnaudas, mažins pelnus ir vogs biudžeto mokesčius!

Juk niekas nesukontroliuos realių užsieniečio pajamų! Mažėjant laisvų darbo vietų, su ta pačia schema buvo priversti sutikti ir vietiniai darbuotojai. Deja, godumas beribis! Kartu su dalimi dienpinigių pradėjo „dingti“ ir atlyginimas! O tam „pateisinti“ buvo įvesta visokių neoficialių, niekur nereglamentuotų „atskaitymų“.

Renkamas „užstatas“ galimai „žalai padengti“ – tik maža to dalis. Tokios įmonės, kaip UAB „Kamida“, „Jontransa“ – įsigudrino darbinantis pateikti pasirašyti neprotestuotinus vekselius įmonės savininko naudai! Pirmoji duodavo 20 tūkst litų (iki euro) sumai, antroji buvo pakliuvusi į TV laidas dėl tų vekselių, bet sumų aš nežinau. Tokiose, atsiprašant, įmonėse, vogė iš vairuotojo kiek leidžia fantazija, o jei jis norėdavo išeiti – paleisdavo eigą vekseliui!

Draudimas

Draudimų franšizės. Neįsivaizduoju idioto, kuris draustųsi su tūkstantinių dydžių franšize! Vežėjams gi – tai nuolatinė praktika… Nes galima atskaičiuoti iš kvailoko vairuotojo. Būta praktikoje, kada įmonė gaudavo draudimo išmoką ir dar antra tiek iš vairuotojo. Realiai juk niekas nežino kokia ta sutartis ir franšizė iš tikrųjų! Niekas to vairuotojui nepademonstruos. Iš čia sekanti gudrybė, kai atskaičiuojama už įbrėžimus siauruose keliuose, kuriais verčia važiuoti dėl jų pigumo, sudaužytus veidrodžius ir tt. Dažniausiai įbrėžimai ir įlenkimai už kuriuos jau sumokėjo vairuotojas, nėra taisomi ir vėliau dar už juos sumoka ir kiti! Užtenka persikabinti puspriekabę ar pasikeisti vilkikais naktį ar jų neplovus, kad nepastebėtum esamo defekto. Ir jis – „tavo“!

Mašinos komplektuojamos įrankių komplektu. Besikaitaliojant iš rankų į rankas, atliekant parkinguose smulkų remontą, dalis jų sulūžta, pametama. Jei grįžus į garažą pridavinėji mašiną ir kažko nėra – atskaito. Kaip savotišką atskaitymą galima traktuoti tai, jog įmonės neaprūpina vairuotojų GPS prietaisais, darbo telefonais, darbo drabužiais ir apsaugine avalyne. Nors tai privalu pagal DS, dažniausiai vairuotojai tai turi savo. Tačiau tai neatleidžia nuo SIM kortelės asmeniniame ragelyje „pokalbių limito“, kai už darbo pokalbius dar ir atskaičiuojama, nes „viršijai“! Ar „neoperatyviai“ vairuodamas atrašei sms…

Įdomus dalykas vyksta su įmonių komerciniais mokėjimais ir baudomis! Jei reiso metu reikia naudotis perkėla traukiniu, autoserviso paslaugomis, jei gaunamos baudos už perkrovas, kabotažą ir pan. – įmonė sumas jų apmokėjimui perveda į … asmeninę vairuotojo banko sąskaitą!!! Kad jis apmokėtų tai savo banko kortele! Kaip taisyklė, pervedimo paskirtis rašoma kaip atlyginimo ar dienpinigių avansas! Ir dar tvirtesnė taisyklė, kad grįžus vairuotojui siūloma „pasidalinti išlaidas
per pusę“ arba jis siunčiamas „ant trijų raidžių“! Net turėdamas kvitus neįrodysi, kad tų pinigų sau tu nepasisavinai! Jokių instancijų tai nedomina!

Darbo jėgos nuoma

Didžiule darbuotojų bėda virto vadinamoji „darbuotojų nuoma“, kai lietuviška įmonė vairuotoją „išnuomoja“ užsienio įmonei. Kur dingsta atlyginimų skirtumas – spėlioti nereikia… Tokiais atvejais savo pinigų dar tenka gerokai palaukti, nes lietuvaičiai meluoja, kad neatsiskaitė užsieniečiai, o pastarieji tvirtina,kad pinigai pervesti tavo šefui. Kažkada gausi, jei iš viso nedings…

Net jei esi sutaręs įkainį už dieną ir įmonė pasitaikė ne akiplėšiškai vagianti,visos sumos vis tiek nemokės! Nes už kelionę iki vilkiko kur nors Prancūzijoje ar iš jo į namus – nėra mokama! Vairuoji mikroautobusą už dyka! O tai – 3 darbo dienos komandiruotėje ir nei atlyginimo, nei dienpinigių! Negana to! Jos dar skaičiuojamos į namie būtą, tų 2 ar 3 savaičių laiką! Jei dirbama 4 savaites, komandiruotė trunka 31 dieną, moka – už 28. Jei 6 savaites – 45 dienos už 42.

Taip vairuotojai prievartaujami dirbti kuo ilgiau, kad būtų sumažintas „praturistautas už dyka“ dienų skaičius metuose. Beje, jei vadyba nesugeba ar nenori surinkti vilkikų, kurių vairuotojai keisis, į krūvą – tokių dienų skaičius gali gerokai viršyti 3. Gaunasi visa ekskursija po Europą, paromis sėdint be miego ir net padoraus valgio.

Sunaudotas kuro perviršis

Na ir pats ekstremaliausias iš atskaitymų – „už pereikvotą kurą“. Čia būtina paminėti, kad jokių „degalų sąnaudų normų“ oficialiai neegzistuoja! Jų nėra nustatę nei gamintojai, nei dileriai, nei specializuoti servisai! Jas išgalvojo mūsų vežėjai. Išgalvojo tokias, kad vairuotojai priversti pirkti trūkstamus degalus iš kolegų, kurie sutaupė. Kitaip – bus atskaičiuota brangiausiu europiniu tarifu, nors dažnai tie degalai … būna rusiški! Į vilkikų bakus negalima talpinti daugiau 1500 litrų. Taigi, bakai montuojami artimo tam dydžio. Su tokiu kiekiu degalų vilkikas gali nuvažiuoti iki 4500 km ir tai užims daugiau nei savaitę laiko! Pagaliau, net jei tie degalai iš ES šalių, įmonė juk susigrąžina už juos PVM ir net akcizus! O štai vairuotoją – nubuožina didžiausia mažmenine kaina…

Apart šių neteisėtų „atskaičiavimų“, egzistuoja ir begalė vairuotojui primetamų nepriklausančių jam neapmokamų darbų. Jis privalo vesti ne tik degalų, ridos, piniginių lėšų apskaitą, bet ir pildyti kelionės lapus, ataskaitą, CMR važtaraščius, neretai pats krauti prekes, tvirtinti krovinius, saugoti nuo ES masiškai išplitusių vagysčių TP, krovinį ir degalus, atlikti smulkų remontą, pasikeisti pradurtą ar sprogusią padangą. Už kurią, beje – dar ir atskaičiuos! Dokumentų pildymas, skaičiavimai, adresų paieška, sargyba – atliekami savo poilsio laiku! Juk nepadarysi to vairuodamas ar kraudamasis. Čia primenu : dažnai visam poilsiui lieka vos 9 val per parą, iš jų miegui – puiku, jei lieka 6. Be to, toks dalykas, kaip važtaraščių rašymas pačiam, vairuotojui gresia atsakomybe!

Yra toks terminas „neutralūs važtaraščiai“, kada vežama … kontrabanda. Vėlgi, bandymas naktį nuvyti vagis, ne vienam baigėsi karstu ir kolosaliomis parsigabenimo išlaidomis artimiesiems, nes įmonės įprastai nuo to „nusiplauna“. O ir kraunant bei tvirtinant krovinį, ką įstatymiškai privalėtų daryti siuntėjas – dažnos traumos. Keista, kai tiek pareigų telpa į 1,3 negaunamo MMA…

Galima paminėti tokius netiesioginius nuskaičiavimus, kada vairuotojui „nubraukoma“ dalis jo nuvažiuotų kilometrų, „matuojant liniuote žemėlapyje“ atstumus tarp paskirties taškų. Ne tik nesumokama už juos, bet ir atskaičiuojamas „pereikvotas kuras“. Arba varymą važiuoti nemokamais „briedkeliais“, kur dažniausiai tranzitas draudžiamas, o baudas – moka vairuotojas. Jei ir negaus baudos, tai juk per dieną nenuvažiuosi tiek, kiek autostrada! Taip prarasi dalį apmokėjimo
už kilometrus, o ir degalų tokie keliai pareikalauja daugiau. Betgi už degalus atskaičiuos iš jo, o kelių mokesčio – nėra nuo ko atskaičiuoti! Ir jau ciniškiausia apgavystės forma – vairuotojo sveikatos ir gyvybės draudimas, naudos gavėju įrašant įmonės vadovą! Nors, reta įmonė apdraudžia iš viso…

O dar įdomiau, kai įmonės apgaudinėja ES kontrolės institucijas, rašydamos raštus, kad vairuotojui moka už šį visą cirką 10 eurų valandai! Žinant, kad EEB reglamentas tik oficialiai vairuotojui leidžia dirbti 336 val. per mėnesį – iš vilkikų kabinų pasipiltų milijonieriai! Įdomu, jei paprastas žmogelis taip klastotų faktus ir dokumentus – kiek jam reikėtų sėdėti!? Deja, vežėjas – nesėdės! Jei sakykime, tūla „Girteka“, nesumokėtų savo 8300 vergų tik į rankas priklausančio
414,07 euro / mėn. atlyginimo, ji per mėnesį „sutaupytu“ 3 436 781 „juodą“ eurą!!! Tik per 1 mėnesį! Čia prezidentus su valstybėmis gali nusipirkti, o nebe įstatymus, teismus, partijas ir kontroles…

Vietiniai apvagiami mažiau, nei užsieniečiai vairuotojai

Beje, bet kas iš vairuotojų patvirtins, kad ukrainiečiai apvagiami daug labiau, nei vietiniai. Būtent tuo paaiškinama, kad „nuolat katastrofiškai trūkstant vairuotojų“ į darbą nepriimami vietiniai! Vieni nuo 40 metų „per seni“, kiti,už maždaug 5000 eurų ką tik išsilaikę kvalifikacijas – „neturi patirties“! O štai 45 metų Ukrainos atsargos praporščikai su pirktomis teisėmis – pats tas! Jiems net 95 kodo pažymėjimus įmonės nuperka be jokių kursų…

O juk dar yra vairuotojai, dirbantys po Baltijos valstybes ar vietiniais reisais Lietuvoje. Savivarčių, miškavežių, benzinvežių vergai, vasarą važiuojantys po 18 valandų „non stop“, su dešrigaliu tepaluotoje saujoje, už 8 cnt / km… Remontuojantys visiškus laužus už dyka purve, perkantys net darbo pirštines ar druską savivarčių kėbulams laistyti, kad neprišaltų… Žiemą „einantys nemokamų“, be socialinių garantijų ir stažo…

Polišinelio paslaptis

Galima lažintis iš „rusiškos ruletės“, kad šitai puikiai žinoma visiems iki šiol seimams, prezidentams, vyriausybėms, LR europarlamentarams, STT, FNTT, VMI, VDI, medijoms ir kitoms institucijoms. Ir kaip sakė garsus politikas : „kas galėtų paneigti!?“… Juk į tokius postus nepakliūna kvailiai. Vadinasi, lieka viena priežastis – visiems … žlugdyti Valstybės ekonomiką naudinga materialiai!

Šią situaciją tikrai galėjo pagerinti ES struktūrų kontrolė! Deja, užuot pradėjus kontroliuoti, kiek įmonės perveda uždarbio į vairuotojo banko sąskaitą, buvo nueita poilsio viešbučiuose keliu, kas dar labiau apsunkino vairuotojų padėtį. Vadinasi, ES „rūpestis vairuotojais“ – tėra mitas, kuriuo pridengtas skatinimas juos emigruoti pas Vakarų išnaudotojus! Pigių vergų, o ne sąžiningos konkurencijos ieško ir Vakarų „gelbėtojai“.

Linkiu visokeriopos sėkmės!
Pagarbiai
Antanas

Atsiliepimų 29

  1. darka    -  2018-01-24, 02:25

    Kaip matau dar nevisi suprana kas dedasi lt. Pagrinde itariu jaunimas,gerai gaunu,biški atskaito,bet man gerai. O kad jis dirba už mma susimastys iškilus problemom. Tendecija aškėja,visi buve vairai atsikando tos europos,nori europietiskos algos,bet kaip šefsas nuskriaus save. Balarusis ar ukrainietis pigiau dirbs. Va kažin linavos gudruciai sita straipsni ar perkaite,ale jau labai gina darbdavius. Tik nemato arba nenori matyt kas istikro viksta tansporto sektoriui

  2. Nesakyk ne tiesos arba pasakyk viską    -  2018-01-24, 02:49

    Nuskriaustieji :)) nebejuokinkite voverių. Važiuoja jie į komandiruotę ir už tai jiems mat nemoka 🙂 taip ir aiškinkite, jog kelionės į/iš komandiruotę(ės) metu dažniausiai būna pavargę tik tie, kurie negeria, nes visi kiti sėdi apsim*žę. Įmonės perka naujus mikroautobusus, kad tik šiems lopams, kurių dažnas vairuotojo pažymėjimą nusipirko dar gūdžiais 80-aisiais arba CE kategorijas gavo nemokamai kai B kat laikė, o šie vykdami į komandiruotę myža ten kur sėdi, automobilyje rūko, o kancarus gesina kur papuola, o tiems kurie negeria grasina snukį išmalti nes jie ko gero „stukačiai“. Tiesa visi gasdinimai dažniausiai pasibaigia tik ištysusia seile ir šlapiomis kelnėmis. Parodykite bent vieną darbovietę, kurioje gausite pinigų už tai kad jus vežioja po europą, o jūs sėdite ir geriate, nemanau kad rasite tokių kvailių. O kaip dėl to, kad užsienyje prageriate vair. pažymėjimus o grįžę Lietuvėlėn regitros prašote, kad išduotų naują, nes neva senasis pamestas? Kuris iš jūsų „vėdarų“ paskutinį kartą prisiėmėte atsakokybę kai po savaitgalinių buhankių pametėte vilkiko raktus, ar tiesiog buvote apvogti „kolegos“. Siūlau mielieji elgtis taip, kaip norite kad elgtūsi su jumis. Mokesčius moka ne įmonė, o Jūs ir jei pageidaujate nuo komandiruotpinigių susimokėti GPM, nemanau kad bent viena iš įmonių tam paprieštaraus.

  3. Skiedalai    -  2018-01-24, 02:59

    Už tai kad tu iš Lietuvos tau niekas už tai daugiau nemoka. Norite dirbti europoje už europoetišką atlyginimą? Prašau, belgijos įmonės moką vairuotojams 2600€ per mėnesį, įskaičius dienpinigius, tai reiškia kad tu tiek ir gauni. Tačiau per metus laiko sukaupi apie 20 darbo dienų atostogų, o tai reiškia kad kas 6 savaites su draugeliais lietuvoje nepagersi. Gyveni europietiškomis kainomis, už nuomą taip pat europieriškai moki, ne problema. Jei atsiras susidomėjusių ir norinčių kad susimokėjus už būsto nuomą ir pan. Mėnesiui liktų apie 1 tūkst. EUR, be to dirbsite kaip visi mirtingieji turėdami tiek atostogų kiek priklauso ir ne daugiau, praneškite. Be to nepamirškite, kad vietinę kalbą mokėti privalėsite 🙂

  4. Fahrer    -  2018-01-24, 07:19

    Labai teisingas straipsnis, manyčiau kad jam turėtų pritarti ir profesinės sąjungos, bei straipsnį išsiųsti visom čia isvardintom institucijom, pridedant reikalavimų sąrašą

  5. Požiūris    -  2018-01-24, 11:50

    To skiedalui replika. Kai tu sumokėsi tuos 2600 balų pinigų vairui į rankas tai ir maivikis , kad ten kažko dar reikia, to ko ten reikia jau ne tavo galvos skausmas.

  6. Pasakau viska!    -  2018-01-24, 12:50

    Kaip melagi – turiu teise tave pavadinty ***! Galiu pakartoti garsiai prie visu! Zmones pasikeisdami vairuoja – tai turbut girti!? Be to,jie komandiruoteje nuo pat LR /PL sienos ir jau sede i busa turi gauti atlyginima ir dienpinigius! Iki pat,kol is jo islips grize i LT. Del uzsienio,tai „Boom Transport“,Venray,NL – dirbama tas pacias 6 ir 3 savaites,atlyginimas su virsvalandziais ir maistpinigiais per menesi iki 3400,kelione namo ir atgal apmoka po 200 euru. Pagrindine 2200 – eina ir bunant namie! Flamandu kalbos nieks nereikalauja,uztenka vokieciu ar anglu. Taigi – esi melagis ir smeizikas! Ir nezinai arba samoningai pazeidi LR istatymus.

  7. Cia nesakyk netiesos    -  2018-01-24, 21:03

    „Nesakyk netiesos“Matyt sefas susinervino neduok dieve daugiau reiks
    moket…..Jei jau tie vairuotojai tokie blogi ir girti vazinejas.Tai kam jos isvis emi.Gink lauk!!!Jei gerai moki manau eile pas tave uz duru stovi.

  8. besiseilejantiems    -  2018-01-26, 11:21

    nenori, nepatinka – nedirbk

  9. >Cia nesakyk netiesos    -  2018-01-26, 11:23

    net su dabartiniu darbo kodeksu nera taip paprasta isginti lauk, o be to tai butu net nuostolis pinigine prasme

  10. Aleksandras    -  2018-01-26, 16:38

    Pasiemiau i rankas telefona tam kad pakuomentuoti si straipsni, bet ai tingiu. Visi cia viska zino ir jau pries 10 metu zinoja. Kam nepatinka emigruokite, tegu lietuvoje dirba bulbasai ir Ukrainieciai. As emigravau pries 6 metus i anglis. Lietuvoje pries tai dirbau ant furos 3 metus o angluose iskart kaip atvaziavau taip atsisedau ant furos. Galiu pasakyti su lietuviska vergove skyriasi kaip diena ir naktis, nezadu ten net gryzti. Beje kuro cia nereikia vogti nes niekas uz jokias sugalvotas nornas nenuraso. Lietuvoje dirbes turedavau po 200 litru parduoti nes gryzes ar pardaves ar nepardaves po 150euru askaiciuodavo, tai teko galvoti kaip kitaip atsiimti savo pagrobtus pinigus. Dar noretusi tam turbut vadybininkui atsakytu kurys komentavo kad pragere primiza futoje. Taip tokiu kaimieciu pilna, tai kaip priimate tokius, nematote kad pijokas? Prisiima beleko nes normalus dirbti i sabaskina kontora neeina. Kazkaip taio. Norejosi nedaug parasyti bet nesigavo 🙂

  11. Palyginimui    -  2018-02-01, 13:17

    Truputi paredaguotas tas pats rasinys L Ryte : verslas.lrytas.lt/izvalgos-ir-nuomones/2018/01/31/news/vilkiko-vairuotojas-atskleide-schema-stai-kaip-vagiama-is-vairuotoju-ir-valstybes–4474318/

  12. Romas    -  2018-05-14, 20:23

    Tam Nesakyk tiesos ir Skiedalai.
    Suskiedėte tiek,kad suprantančiam ir žinančiam kaip yra net juokas ima. Kur jūs mus taip jau vežate? Mūsų važiuoja į vakarus mažuma! Raktus ,mašinas,alkoholį laisto gasterbaiteriai,ukraina ir visokie lietuvių vairų pakaitalai. Jūs mus nemokamai vežiojate?! Didesnio skiedalo neišgalvosi! Tik klausimas,jeigu taip blogai,kodėl jūs mus kaip karalaičius į tuis vakarus veltui tampote ?Tai jei tiek mažai belgai moka kodėl jūs į vakarus tempiate mus? Skiedalai ir melagiai Jūs mielieji! Nebėra,nebeturite ką pasakyti. Apvaginėjate,apgaudinėjate,sukčiaujate lygioje vietoje ir čia stengiatės savo brudą išpilstyti ant savo juodadadarbių!

Rašyti Atsiliepimą

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo Google FeedBurner

Ar pritartumėte tam, kad homoseksualios poros galėtų tuoktis Lietuvoje?

Ar pritartumėte homoseksualų santuokoms Lietuvoje?

Rodyti rezultatus

Leidžiama ... Leidžiama ...
    Aušra Stančikienė:  Viešas laiškas Dovilei Šakalienei

Aušra Stančikienė: Viešas laiškas Dovilei Šakalienei

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Budeliai daug uždirbdavo, būdavo atleidžiami nuo atsakomybės galvoti ir… slepiami nuo visuomenės

Budeliai daug uždirbdavo, būdavo atleidžiami nuo atsakomybės galvoti ir… slepiami nuo visuomenės

atsiliepimų 2 Skaityti visą įrašą
    „Ingridos reiškinys – tai yra vilties reiškinys“, – tvirtina Andrius Kubilius

„Ingridos reiškinys – tai yra vilties reiškinys“, – tvirtina Andrius Kubilius

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Lidžita Kolosauskaitė. Dokumentinis filmas „Karas prieš vaikus“ – apie vaikų seksualizaciją ir ko tuo siekiama

Lidžita Kolosauskaitė. Dokumentinis filmas „Karas prieš vaikus“ – apie vaikų seksualizaciją ir ko tuo siekiama

atsiliepimų 6 Skaityti visą įrašą
    Lenkijos prezidentas Andžejus Duda siunčia žinią – neatmestų galimybės uždrausti homoseksualizmo propagandą

Lenkijos prezidentas Andžejus Duda siunčia žinią – neatmestų galimybės uždrausti homoseksualizmo propagandą

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Rolandas Paksas. Kviečiu Tautą pasisakyti referendume

Rolandas Paksas. Kviečiu Tautą pasisakyti referendume

atsiliepimų 4 Skaityti visą įrašą
    Šeima prieš „Vaikų teisių“ įstatymą – arba – įstatymas prieš šeimą

Šeima prieš „Vaikų teisių“ įstatymą – arba – įstatymas prieš šeimą

atsiliepimų 7 Skaityti visą įrašą
    Vytautas Radžvilas. Artėjant geopolitinės sistemos audrai

Vytautas Radžvilas. Artėjant geopolitinės sistemos audrai

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Paskutinis civilizacijos mūšis yra dėl prigimties, t.y. mūšis su pačia savimi

Paskutinis civilizacijos mūšis yra dėl prigimties, t.y. mūšis su pačia savimi

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Petras Gražulis kreipėsi į VSD dėl galimos Rusijos įtakos Lietuvos žiniasklaidai šmeižiant JAV prezidentą

Petras Gražulis kreipėsi į VSD dėl galimos Rusijos įtakos Lietuvos žiniasklaidai šmeižiant JAV prezidentą

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Seimo narė R. Baškienė: „Neturi būti grasinama. Ar Dovilė Šakalienė išsklaidys abejones dėl jai metamų kaltinimų?“

Seimo narė R. Baškienė: „Neturi būti grasinama. Ar Dovilė Šakalienė išsklaidys abejones dėl jai metamų kaltinimų?“

atsiliepimų 2 Skaityti visą įrašą
    Agimantas Rusteika: Laiko jums liko nebedaug

Agimantas Rusteika: Laiko jums liko nebedaug

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Ministras Linas Kukuraitis ramina tėvus: Esu jūsų pusėje

Ministras Linas Kukuraitis ramina tėvus: Esu jūsų pusėje

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Rasa Dijokaitė: Ko mokoma tėvų terorizavimo kursuose

Rasa Dijokaitė: Ko mokoma tėvų terorizavimo kursuose

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    L. Kasčiūnas išrinktas Seime įkurtos JAV prezidento D. Trampo draugų grupės pirmininku

L. Kasčiūnas išrinktas Seime įkurtos JAV prezidento D. Trampo draugų grupės pirmininku

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Devyniolika  Seimo narių kreipėsi į Generalinį prokurorą dėl grasinimų Dovilei Šakalienei

Devyniolika Seimo narių kreipėsi į Generalinį prokurorą dėl grasinimų Dovilei Šakalienei

atsiliepimų 16 Skaityti visą įrašą
    Algimantas Rusteika: Apie šūdus, deputatus ir smurtą

Algimantas Rusteika: Apie šūdus, deputatus ir smurtą

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    A. Maldeikienė: Lietuvos prezidentė, Europos ir Azijos lyderiai lenkėsi Kinijos komunistų partijos sekretoriui

A. Maldeikienė: Lietuvos prezidentė, Europos ir Azijos lyderiai lenkėsi Kinijos komunistų partijos sekretoriui

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Seimo narys Rimantas Dagys: „Valstybė privalo pasitikėti savo šeimomis“

Seimo narys Rimantas Dagys: „Valstybė privalo pasitikėti savo šeimomis“

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Dovilė Šakalienė praneša apie „pagalbos sau gidą, seksualinę prievartą patyrusiems vyrams“

Dovilė Šakalienė praneša apie „pagalbos sau gidą, seksualinę prievartą patyrusiems vyrams“

atsiliepimų 10 Skaityti visą įrašą
    Atimami vaikai. Negalima prisidengus kilniu tikslu skatinti sveiku protu nesuvokiamų reiškinių

Atimami vaikai. Negalima prisidengus kilniu tikslu skatinti sveiku protu nesuvokiamų reiškinių

atsiliepimų 5 Skaityti visą įrašą
    Rolandas Paksas. V. Landsbergio mirtinas bučinys

Rolandas Paksas. V. Landsbergio mirtinas bučinys

atsiliepimų 2 Skaityti visą įrašą
    Lidžita Kolosauskaitė. Parazitinė ekonomika vs naudingumo ekonomika

Lidžita Kolosauskaitė. Parazitinė ekonomika vs naudingumo ekonomika

atsiliepimų 8 Skaityti visą įrašą
    Jurga Lago: Nebalsuosiu už bevaikį prezidentą – tokie šiandien valdo ir ES

Jurga Lago: Nebalsuosiu už bevaikį prezidentą – tokie šiandien valdo ir ES

atsiliepimų 34 Skaityti visą įrašą
    Seimo konservatoriai prašo S. Skvernelio paaiškinti vyriausybės poziciją vienalyčių santuokų įteisinimo klausimu

Seimo konservatoriai prašo S. Skvernelio paaiškinti vyriausybės poziciją vienalyčių santuokų įteisinimo klausimu

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Populizmas: Seimo LVŽS frakcija registruoja Seimo narių skaičių mažinančią pataisą

Populizmas: Seimo LVŽS frakcija registruoja Seimo narių skaičių mažinančią pataisą

atsiliepimų 2 Skaityti visą įrašą
    Naglis Puteikis. Būtina apsaugoti piliečius ginančius viešąjį interesą nuo nepagrįsto teisinio persekiojimo

Naglis Puteikis. Būtina apsaugoti piliečius ginančius viešąjį interesą nuo nepagrįsto teisinio persekiojimo

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą

Atsiliepimai

seimunai labai tvarkingai prieme istatyma negi jie neskaite ziuri koncervatoriai tai viningai nubalsavo.Bent simonyte galejo...

Lygiai tiek jūsų pagraudenimai jaudina ir Šakalienę. Robotai širdies neturi ir jūsų vaikų jausmai jiems...

Taip, ponas ministre, įstatyme kaip ir pakenčiamai skamba, bet kas numatyta gresmes nustatymuose? koks...

Ačiū už straipsnį ir nuomonę. Gera buvo skaityti protingas, aiškias mintis....

Arvydai, aš sakyčiau net ne jaunatvišką, o naivu manyti, kad anglai gerai gyvena dėl karalienės....

Labai silpnai,pavirsutinisispletota tema.Nepaminetos galimos fiziologines priezastys kuomet kunui tenka fiziologinis sokas praradus daug gyvybiskai reikalingu...

Jeigu būtų sugrąžintas litas? Argi būtų taip, kaip buvo anksčiau, kol dar buvo litas?.. Negi...

Įdomus filmas......

"Lietuvoje šiuo metu iš tėvų paimti ir įvaikinimo laukia 567 vaikai. Valstybės vaiko teisių apsaugos...

Kokias dar įstatymo „skyles“ pavyko aptikti? Dar vienas skubotumo rezultatas, kuris atsirado...

Buvę ir esami laikini Europos lyčių lygybės instituto (European Institute for Gender Equality, EIGE) instituto...

Pusė pranešimų – nepagrįsti Nuo šių metų liepos 1 d. įsigaliojus Vaiko teisų apsaugos sistemos...

Ačiū visiems už komplimentus ir atsiliepimus :) Skatinate mane rašyti toliau! :)...

KIEK KUOSŲ IR NERIŲ ATSIRADO, KAD KIEKVIENO MĖNESIO SEPTYNIOLIKTĄ DIENĄ PAKLAUSTŲ, KAIP ŠAKALĖS, ŽOPĖS, JAHOVĖS...

    Lietuva su raudonais balionais išėjo į gatves (nuotraukos)

Lietuva su raudonais balionais išėjo į gatves (nuotraukos)

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Rasa Dijokaitė: Ko mokoma tėvų terorizavimo kursuose

Rasa Dijokaitė: Ko mokoma tėvų terorizavimo kursuose

1 atsiliepimas Skaityti visą įrašą
    Atimami vaikai. Negalima prisidengus kilniu tikslu skatinti sveiku protu nesuvokiamų reiškinių

Atimami vaikai. Negalima prisidengus kilniu tikslu skatinti sveiku protu nesuvokiamų reiškinių

atsiliepimų 5 Skaityti visą įrašą
    Arvydas Daunys. Ar Lietuva po tokio smūgio į šeimą sugebės atsikelti?

Arvydas Daunys. Ar Lietuva po tokio smūgio į šeimą sugebės atsikelti?

atsiliepimų 6 Skaityti visą įrašą
    Daiva Archipovaitė: Kaip buvo sugriauta mano šeima

Daiva Archipovaitė: Kaip buvo sugriauta mano šeima

atsiliepimų 9 Skaityti visą įrašą
    Dangstydamasi kova su smurtu šeimoje, valdžia atima vaikus iš normalių šeimų [video]

Dangstydamasi kova su smurtu šeimoje, valdžia atima vaikus iš normalių šeimų [video]

atsiliepimų 26 Skaityti visą įrašą
    Per liepą ir rugpjūtį iš šeimų buvo paimta 1100 vaikų, – vaiko teisių tarnyba atsakė į klausimus

Per liepą ir rugpjūtį iš šeimų buvo paimta 1100 vaikų, – vaiko teisių tarnyba atsakė į klausimus

atsiliepimų 20 Skaityti visą įrašą
    Svarbi informacija prieš mokslo metusi: kas priklauso tėvams ir vaikams

Svarbi informacija prieš mokslo metusi: kas priklauso tėvams ir vaikams

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Daugelis vyrų po orgazmo lieja karčias ašaras

Daugelis vyrų po orgazmo lieja karčias ašaras

atsiliepimų 4 Skaityti visą įrašą
    Mamadieniai ir tėvadieniai – kam kiek priklauso?

Mamadieniai ir tėvadieniai – kam kiek priklauso?

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Užfiksuota daugiau galimo smurto, nuo kurio galimai nukentėjo vaikai – galimai auga smurtas prieš vaikus, galimai…

Užfiksuota daugiau galimo smurto, nuo kurio galimai nukentėjo vaikai – galimai auga smurtas prieš vaikus, galimai…

atsiliepimų 3 Skaityti visą įrašą
    Lietuvoje vienodinama praktika apsaugant ir ginant vaikų teises bei interesus

Lietuvoje vienodinama praktika apsaugant ir ginant vaikų teises bei interesus

atsiliepimų 4 Skaityti visą įrašą
    Ar krikščionims normalu užsiimti seksu su robotu?

Ar krikščionims normalu užsiimti seksu su robotu?

atsiliepimų 5 Skaityti visą įrašą
    Lidžita Kolosauskaitė. Leiskite bent jau… mylėti(s)!

Lidžita Kolosauskaitė. Leiskite bent jau… mylėti(s)!

atsiliepimų 5 Skaityti visą įrašą
    Neištikimą sutuoktinį galima atpažinti pagal išvaizdą

Neištikimą sutuoktinį galima atpažinti pagal išvaizdą

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą
    Parengtas projektas dėl lauko darželių Lietuvoje įteisinimo

Parengtas projektas dėl lauko darželių Lietuvoje įteisinimo

0 atsiliepimų Skaityti visą įrašą

Pasidalinkite su savo draugais

Sveiki, tikiuosi, jog patiks: *Insaideris: Vagystės iš vairuotojų ir Valstybės schema* - nuoroda: http://infa.lt/19944/insaideris-vagystes-is-vairuotoju-ir-valstybes-schema/