infa

2018 metų marketingo tendencijos

2018 metų marketingo tendencijos

sausio 05
01:002018

Rinkos analizėNaujų metų pradžia – laikotarpis, kai svarbiausiu klausimu mums tampa ateinančių metų marketingo strategijos planavimas. Remdamiesi praėjusių metų ataskaitomis, analizuojame, kaip sekėsi vykdyti numatytus marketingo tikslus, ar pasiekėme norimus rezultatus.

Straipsniai, socialiniai tinklai, renginiai, mokama reklama internete, SEO – internetinių reklamos priemonių yra daug ir kiekvienais metais atrandame vis daugiau galimybių. Kadangi skiriasi elektroninių parduotuvių biudžetai ir marketingo tikslai, neišvengiamai kyla klausimas – kaip efektyviausiai investuoti turimas lėšas, norint pasiekti geriausius rezultatus?

Jeigu norite sužinoti kaip tinkamai paruošti marketingo strategiją 2018 metais, pateikiame Jums 7 praktinius patarimus, kuriuos parengė www.elogo.lt specialistės.

1. Rinkos analizė.
Pirmas žingsnis sėkmingos marketingo strategijos kelyje yra rinkos ir savo vietos joje supratimas. Ar Jūsų produktas/paslauga turi paklausą? Ar klientas yra pilnai informuotas apie Jūsų siūlomų prekių/paslaugų asortimentą? Kokią vertę Jus siūlote savo klientams? Ir kokius tikslus norite pasiekti?

Negailėkite laiko ir gerai apgalvokite atsakymus į šiuos klausimus – rinka keičiasi kiekvienais metais ir joje išlieka tie, kas sugeba prisitaikyti prie pokyčių. Kuo geriau suprasite savo verslo vaidmenį rinkoje, tuo adekvatesnius marketingo tikslus kelsite savo verslui ir lengviau juos pasieksite.

2. Konkurentų analizė.
Žinodami, savo vaidmenį rinkoje, galėsite lengviau identifikuoti savo tiesioginius ir netiesioginius konkurentus. Kokia yra Jūsų konkurentų kainodara? Koks Jūsų konkurentų asortimentas?

Identifikavę konkurentus, pagalvokite, kuo Jus skiriatės nuo savo konkurentų? Ką galite pasiūlyti klientui, kad jis pasirinktų Jus?

3. Kliento portretas
Pastaraisiais metais pastebima tendencija, kad vis daugiau žmonių naršo ir apsiperka naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais. Todėl ir verslas vis daugiau savo funkcijų perkelia į virtualią erdvę. Tik suprasdami kliento poreikius, galime pasiūlyti tai, ko jiems iš tiesų reikia.




Kaip dažnai matuojate kliento pasitenkinimą? Ar atliekate papildomas apklausas, siekdami atskleisti kliento lūkesčius?

4. Apsisprendimo pirkti etapas
Prieš įsigydamas prekę pirkėjas žengia keletą žingsnių: jis sužino apie prekę/paslaugą, jam kyla poreikis įsigyti prekę, jis ieško papildomos informacijos apie prekę, jis įsigyja prekę/paslaugą ir jis susidaro nuomonę apie prekę/paslaugą.

Tik identifikavę, savo kliento apsisprendimo pirkti etapą, galėsite pritaikyti tinkamus marketingo veiksmus ir pritraukti klientą.

5. Turinio marketingas
Pastaruoju metu turinio marketingas įgauna vis daugiau populiarumo. Šiandienos vartotojai nori mokytis. Jie kasdien ieško įdomios ir vertingos informacijos, todėl verslas pasitelkia turinio marketingą siekdamas informuoti potencialius klientus.

Remiantis „Turinio rinkodaros instituto“ („Content marketing institution“) pateikiamais statistiniais duomenimis ilgi informatyvūs, lengvai parašyti, vartotojams aktualūs straipsniai apie produkto arba paslaugos savybes padeda iki 9 kartų pagreitinti pardavimo procesą.

Vis daugiau įmonių Lietuvoje pastebi turinio marketingo efektyvumą. Jeigu norite, kad Jūsų įmonė išlaikytų ir pagerintų savo poziciją rinkoje, siūlome įtraukti turinio rinkodarą į įmonės 2018 metų marketingo strategiją.

6. Būti socialiu
Kokybiškas turinys svetainėje – atneša tik pusę sėkmės. Norint, kad marketingo kampanija būtų efektyvi, reikia, kad vartotojas surastų Jūsų turinį interneto erdvėje. Efektyviausias būdas skleisti informaciją apie save – socialiniai tinklai.

Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, Pinterest, Youtube – internete gausu socialinių tinklų. Kiekviename tinkle renkasi skirtingi žmonės ir norint pasiekti geriausius marketingo rezultatus nebūtina būti visur. Geriausi marketingo specialistai sutaria, kad užtenka susitelkti ties 3-4 socialiniais tinklais, kurie labiausiai atitiks įmonės poreikius.

7. SEM – reklama paieškos sistemose
Remiantis statistiniais duomenimis 98% interneto naudotojų yra linkę pasirinkti įmonę iš 1 Google paieškos puslapio. Geras turinys ir puikiai įvykdytas SEO, reikalauja laiko, kad būtų matomi rezultatai. Todėl įmonės dažnai naudojasi mokamomis SEM paslaugomis, siekdamos iškelti savo skelbimų pozicijas paieškos sistemose.

Įmonės seniai pastebėjo didelę investicinę grąžą, kurią suteikia reklama paieškos sistemose. Dažnai smulkios įmonės vengia naudoti mokamas reklamos formas, argumentuodamos sprendimą aukšta kaina. Šioms įmonėms, derėtų atlikti detalią raktažodžių analizę, kuri padės suplanuoti jų biudžetą bei tikslus atitinkančią kampaniją.

Kiekviena įmonė yra unikali ir todėl jai reikalingas individuali strategija. Tik marketingo strategija, kuri yra parinkta atsižvelgiant į įmonės identitetą, vartotojo portretą ir apsisprendimo pirkti etapą gali garantuoti sėkmingus Jūsų marketingo kampanijos rezultatus.

Aušra


Žymos

0 Atsiliepimų

Rašyti Atsiliepimą

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo FeedBurner

PRAŠOME JŪSŲ PARAMOS

Mieli skaitytojai, jei manote, kad medžiaga, teikiama „infa.lt“ buvo jums nors truputį naudinga, – jūs galite prisidėti ir paremti jos rengimą SMS ar kitu Jums patogiu būdu

  R. Karbauskis: „Dokumentuose matomi tokie skandalingi faktai apie LRT lėšų naudojimą, jog to net nebuvo įmanoma įsivaizduoti“

R. Karbauskis: „Dokumentuose matomi tokie skandalingi faktai apie LRT lėšų naudojimą, jog to net nebuvo įmanoma įsivaizduoti“

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Algimantas Rusteika. Apie kiaušinius ir televizorius

Algimantas Rusteika. Apie kiaušinius ir televizorius

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
  Teisininkas Dr. Eugen Salpius: „Kuriozinis atvejis ES teisėje, – kodėl Lietuva taip ilgai nevykdo EŽTT 2011 metų sprendimo?!..“

Teisininkas Dr. Eugen Salpius: „Kuriozinis atvejis ES teisėje, – kodėl Lietuva taip ilgai nevykdo EŽTT 2011 metų sprendimo?!..“

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Metai be alkoholio: „Nė nepasiilgsti tos būsenos svaigioj neapibrėžty“

Metai be alkoholio: „Nė nepasiilgsti tos būsenos svaigioj neapibrėžty“

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Algimantas Rusteika. Mūsų mikrofonas išjungtas

Algimantas Rusteika. Mūsų mikrofonas išjungtas

atsiliepimų 4Skaityti visą įrašą
  Ar Baltarusijos ekonomikos modelį galima pavadinti nacionalsocialistiniu?

Ar Baltarusijos ekonomikos modelį galima pavadinti nacionalsocialistiniu?

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Karas dėl teisės tikrinti LRT finansinę veiklą tęsiasi. Ramūno Karbauskio atsakymas Jakilaičiui

Karas dėl teisės tikrinti LRT finansinę veiklą tęsiasi. Ramūno Karbauskio atsakymas Jakilaičiui

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Andrius Kubilius: „…Lietuvoje susiduriame su pavojingas socialines pasekmes sukeliančiu „Karbauskio reiškiniu“

Andrius Kubilius: „…Lietuvoje susiduriame su pavojingas socialines pasekmes sukeliančiu „Karbauskio reiškiniu“

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Algimantas Rusteika. Sausio 13

Algimantas Rusteika. Sausio 13

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
  Rolandas Paksas. Apsišaukusio elito kerštas lietuvių tautai

Rolandas Paksas. Apsišaukusio elito kerštas lietuvių tautai

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Petras Gražulis siūlo suteikt veiksmingą pagalbą konservatorių frakcijai

Petras Gražulis siūlo suteikt veiksmingą pagalbą konservatorių frakcijai

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Valdžios skaičiuojama infliacija – kiek realu (už 2017)?

Valdžios skaičiuojama infliacija – kiek realu (už 2017)?

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Viktoras Orbanas: „Jūs norėjote migrantų, o mes – ne!“

Viktoras Orbanas: „Jūs norėjote migrantų, o mes – ne!“

atsiliepimų 2Skaityti visą įrašą
  Kampanija „Padėti ne gėda“ sulaukė ambasadorių

Kampanija „Padėti ne gėda“ sulaukė ambasadorių

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Sąrašas, kuriuo remiasi LGGRTC, skelbdamas KGB skundikų pavardes – dezinformacija, o kai kurie įrašai – klastotė

Sąrašas, kuriuo remiasi LGGRTC, skelbdamas KGB skundikų pavardes – dezinformacija, o kai kurie įrašai – klastotė

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Nėra vienodo žmogaus, nėra vienodo dievo (4)

Nėra vienodo žmogaus, nėra vienodo dievo (4)

atsiliepimų 3Skaityti visą įrašą
  Ar verslininkas gali tapti Lietuvos Prezidentu?

Ar verslininkas gali tapti Lietuvos Prezidentu?

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą

Atsiliepimai

Kaip visada - į centrinį tašką. Tik tiksliausia dalis (nors ir liūdniausia) ne apie kiaušinius,...

Ar yra cia iseitis? :) idomu.....

Išbandžiau :D Jei ne stalas ir kėdės kabinete, būčiau taip ir nugriuvusi...

Na reiks išbandyti :)...

Šiuo metu žiniasklaidai nerūpi nei N. Sadūnaitė, nei kitos temos, jie turi tik vieną temą:...

Ačiū už straipsnį.Ar mes dar ilgai sėdėsim ir tylėsim?Ar jau laikas patiems atsistoti ir daryti...

AŠ norėčiau Įstatyminės demokratijos, ir be lobistinių Įstatymų ir be lobistinių grupuočių, kurie ir...

Galėtumėte tokią šventę surengti Vilniaus rajone, norinčių atsirastų daug....

Kaip pirštu į akį,modifikuota vergovinė santvarka veržia apykaklę-kokios demokratijos jūs dar norit ?...!...




Kaip visada - į centrinį tašką. Tik tiksliausia dalis (nors ir liūdniausia) ne apie kiaušinius,...

Ar yra cia iseitis? :) idomu.....

Išbandžiau :D Jei ne stalas ir kėdės kabinete, būčiau taip ir nugriuvusi...

Na reiks išbandyti :)...

Šiuo metu žiniasklaidai nerūpi nei N. Sadūnaitė, nei kitos temos, jie turi tik vieną temą:...

Ačiū už straipsnį.Ar mes dar ilgai sėdėsim ir tylėsim?Ar jau laikas patiems atsistoti ir daryti...

AŠ norėčiau Įstatyminės demokratijos, ir be lobistinių Įstatymų ir be lobistinių grupuočių, kurie ir...

Galėtumėte tokią šventę surengti Vilniaus rajone, norinčių atsirastų daug....

Kaip pirštu į akį,modifikuota vergovinė santvarka veržia apykaklę-kokios demokratijos jūs dar norit ?...!...

Pasidalinkite tuo su savo draugais

Sveiki, tikiuosi, jog patiks: *2018 metų marketingo tendencijos* - nuoroda: http://infa.lt/19551/2018-metu-marketingo-tendencijos/