infa

Lietuvos Visuomenės Tarybos Organizacinio komiteto reikalavimas dėl Vyčio paminklo pastatymo Lukiškių aikštėje.

Lietuvos Visuomenės Tarybos Organizacinio komiteto reikalavimas dėl Vyčio paminklo pastatymo Lukiškių aikštėje.

gruodžio 01
01:102017

Vyčio paminklas Lukiškių aikštėje

Jos Ekscelencijai Prezidentei Daliai Grybauskaitei,
Lietuvos Respublikos Seimo vadovybei ir nariams,
Lietuvos Respublikos Premjerui ir Vyriausybės nariams

Dėl VYČIO paminklo LUKIŠKIŲ aikštėje

2017-11-30

Mes, kaip ir dauguma Lietuvos žmonių, esame įsitikinę, kad stipriausias, labiausiai telkiantis, pamatinis mūsų Tautos simbolis, paveldėtas iš tolimiausių istorinių laikų yra VYTIS, o Lukiškių aikštė yra tinkamiausia vieta paminėti visas, o ne tik pastarojo pokario, Lietuvoje vykusias Laisvės kovas, jų tarpe ir 1830, ir 1863 metų sukilimus, su kuriais Lukiškių aikštė susijusi tiesiogiai.

Lietuvos Respublikos Konstitucijos 2, 3 ir 4 straipsniai skelbia, kad suverenitetas priklauso Tautai, niekas negali varžyti ar riboti Tautos suvereniteto, savintis visai Tautai priklausančių suverenių galių, o aukščiausią suverenią galią Tauta vykdo tiesiogiai ar per demokratiškai išrinktus savo atstovus.

Tiesioginėje apklausoje dėl paminklo Lukiškių aikštėje už VYTĮ pasisakė dauguma apklaustų Lietuvos piliečių.

Ekspertai po šios apklausos galėjo ir gali būti pasitelkiami tik rekomendacijoms, parenkant geriausią VYČIO variantą.

Primename, kad ir Lietuvos Respublikos Seimas 1999 m. vasario 11 d. nutarime nr. VIII-1070„Dėl valstybės sostinėje esančios Lukiškių aikštės funkcijų“ skelbia, kad „Lukiškių aikštė Vilniuje formuojama kaip pagrindinė reprezentacinė Lietuvos valstybės aikštė su Laisvės kovų memorialiniais akcentais“, o 2017 m. balandžio 27 d. rezoliucijoje Seimas „prašo Vyriausybės pritarti Vyčio paramos fondo iniciatyvai Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio proga iki 2018 m. vasario 16 d. Lukiškių aikštėje, Vilniuje, pastatyti kovotojų už Lietuvos laisvę atminimo įamžinimo memorialą su Vyčio skulptūra“ ir „ragina Vyriausybę ir Vilniaus miesto savivaldybę, bendradarbiaujant su Vyčio paramos fondu, operatyviai spręsti visus organizacinius klausimus, susijusius su paminklo „Per amžius kovojusiems ir žuvusiems už Lietuvos Laisvę“ pastatymu iki 2018 m. vasario 16 d.“

Todėl NETEISĖTO Lukiškių aikštės tvarkymo konkurso rezultatai privalo būti ANULIUOTI.

REIKALAUJAME gerbti Lietuvos Respublikos Konstituciją, apklaustųjų Lietuvos piliečių AIŠKIAI IŠREIKŠTĄ VALIĄ, vykdyti Lietuvos Respublikos Seimo nutarimus ir visus Tautos Atgimimo Sąjūdžius, visas Lietuvoje vykusias Laisvės kovas ir tose kovose GYVYBES PAAUKOJUSIŲJŲ ATMINIMĄ Lukiškių aikštėje ĮAMŽINTI VYČIO SIMBOLIU.

Lietuvos Visuomenės Tarybos
Organizacinis komitetas


Žymos

Atsiliepimų 3

  1. Jonė  ip: 213.164.108.3 -  2017-12-01, 23:47

    Paskelbus konkurso nugalėtoją susidaro vaizdas, kad buvo skelbtas konkursas Lietuvos partizanams 1944-1953 metais įamzonti, o visi Lietuvos žmonės galvojo apie Lietuvos valstibingumo paminklą. Tam laikotarpiui ir skiriamas memorialas, išeitų, kad tik to laikotarpio dėka mes turime nepriklausomą Lietuvos valstybę, nebuvo jokių kitų pasipriešinimų okupantams praeityje ir iš tarybų sąjungos, nors mes ir nenorėjome išeiti, bet Maskvos valdininkai Lietuvą išmetė prieš mūsų valią. Nebuvo jokių įvykių prieš partizanų judėjimą (ir ką gi mes ruošiamės tada minėti 2018 m.?), nebuvo disidentų, nebuvo mitingo prie A. Mickevičiaus paminklo, nebuvo jokio SĄJŪDŽIO, nebuvo LAISVĖS KELIO, vienu žodžiu nieko nebuvo tik to XX amžiaus vidurio laikotarpio dėka mes dabar esame laisvi? Neneigiu partizanų judėjimas, kaip ir aukščiau įvardinti ir neįvardinti įvykiai ir atskirų žmonių veikla, irgi prisidėjo prie nepriklausomybės atkūrimo, bet tai buvo vienas, gan skaudus, nepriklausomybės kovų laikotarpis, bet ne vienintelis. O partizanų vardai jau įamžinti ant buvusių KGB sienų. Vienu žodžiutie tie patys vardai abejuose Gedimino prospekto pusėse??? O šis paminklas be vardų būtų tik nedidelis supiltas Lietuvos pilkapis tik be palaidojimų (žemės krūva), o kur Lietuvos valstybingumo įamžinimas?

  2. Jonė  ip: 213.164.108.3 -  2017-12-01, 23:48

    1989 -1991 m., nors ir buvo pavadinta dainuojančia revoliucija, bet vis tik įvyko revoliucija su visomis jos pasekmėnis („pasaulį senąjį sugriausim …“). Panašiai kaip 1917 m. buvo atsisakyta visko kas buvo sena ir pradėjome kurti „naują“ Lietuvą. Tą porevoliucinę nekompetenciją labai gerai parodo ir paminklo Lukiškių aikštėje konkursas. Kaip po revoliucijos Kultūros ministerija nesugebėjo parengti konkurso sąlygų ir, lyg po karo, nerado kitų kartų garbių meno, kultūros, istorijos (gal būt kito skonio ir požiūrių) atstovų, kurie būtų atsakingiau išdiskutavę ir parinkę projektą ir galėję paaiškinti kodėl buvo priimtas toks sprendimas ir tikėtina, kad nebūtų taip sukiršinti Lietuvos žmonės. Dabar vietoje paminklo Lietuvos valstybingumui įamžinti bus statomas paminklas 1944 – 53 m. partizanams pagerbti. Mano nuomone (kaip ir Amerikoje paminklas žuvusiems Vietnamo kare atminti) taip ir šį paminklą labiau tiktų statyti Antakalnio kapinėse tik vertėtų praplėsti laikotarpį 1917 – 1953 m. įvardinant kovotojų už nepriklausomybę memorialu. Tokiu būdu būtų pagerbti ir tie Lietuvos kariai, kurie buvo palaidoti Antakalnio kapinėse ir kurių kapeliai sunykę ir jau neatsekami. Ten mūsų amžininkai ateitų pagerbti tų žmonių, o ne pagulėti, papiknikauti (gal ir išgerti?) ir šunelius pavedžioti, nes toks memorialas negali būti pasilinksminimų vieta, o viduryje Vilniaus miesto visą laiką gedėti (ant buvusio KGB pastato iškalti partizanų vardai, genocido muziejus, tremtinių obeliskas, partizanų bunkeris vėl su partizanų vardais) neišturės nei vienas sveiko proto žmogus – arba išprotės arba nusižudys arba pabėgs iš Lietuvos (ar dar mažai išvykusiųjų?).

  3. Jur  ip: 188.69.198.104 -  2017-12-04, 12:49

    Esu isitikines, kad su e.pilietis, balsavo tik menka dalis zmoniu. Mano zmona negalejo prisijungti is vis. Niekinis balsavimas

Rašyti Atsiliepimą

Naujienų Prenumerata

-

Gauti naujienlaiškį el-paštu

Įrašykite savo pašto adresą:

Paslauga nuo FeedBurner

  „Tiesa yra viena“, tad Lietuvoje, tikėtina, bus įsteigta Tiesos Ministerija, kuri baus už melo sklaidą

„Tiesa yra viena“, tad Lietuvoje, tikėtina, bus įsteigta Tiesos Ministerija, kuri baus už melo sklaidą

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  R.Karbauskis: su LRT laidų vedėju E.Jakilaičiu siejamos įmonės 2016 m. gavo 2,5 mln pajamų ir sumokėjo tik 0,3 % mokesčių

R.Karbauskis: su LRT laidų vedėju E.Jakilaičiu siejamos įmonės 2016 m. gavo 2,5 mln pajamų ir sumokėjo tik 0,3 % mokesčių

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
  Seimo narys Remigijus Žemaitaitis: „Kodėl lytiniai nusikaltėliai ginami prisidengiant lygiateisiškumo pagrindu?“

Seimo narys Remigijus Žemaitaitis: „Kodėl lytiniai nusikaltėliai ginami prisidengiant lygiateisiškumo pagrindu?“

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Rolandas Paksas: Kantrybės! Po 2025-ųjų bus geriau

Rolandas Paksas: Kantrybės! Po 2025-ųjų bus geriau

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Mindaugas Jonušas: Kampanija „Padėti ne gėda”

Mindaugas Jonušas: Kampanija „Padėti ne gėda”

atsiliepimų 5Skaityti visą įrašą
  Pasiklydę tarp to, ko norisi ir to, kuo esame (4-a dalis)

Pasiklydę tarp to, ko norisi ir to, kuo esame (4-a dalis)

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Pasiklydę tarp to, ko norisi ir to, kuo esame (5-a dalis)

Pasiklydę tarp to, ko norisi ir to, kuo esame (5-a dalis)

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
  L.Petkevičiūtė: „Mylimam TĖČIUI – rašytojui Vytautui Petkevičiui atminti. Su didžia pagarba visiems jį geruoju minintiems“

L.Petkevičiūtė: „Mylimam TĖČIUI – rašytojui Vytautui Petkevičiui atminti. Su didžia pagarba visiems jį geruoju minintiems“

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Pasiklydę tarp to, ko norisi ir to, kuo esame (3-a dalis)

Pasiklydę tarp to, ko norisi ir to, kuo esame (3-a dalis)

1 atsiliepimasSkaityti visą įrašą
  Vladimiras Žirinovskis: Lietuva bus sunaikinta karo Europoje atveju

Vladimiras Žirinovskis: Lietuva bus sunaikinta karo Europoje atveju

atsiliepimų 4Skaityti visą įrašą
  Rolandas Paksas: Tauta „pasodinta“ ant antstolių adatos

Rolandas Paksas: Tauta „pasodinta“ ant antstolių adatos

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Lidžita Kolosauskaitė: Kas pavojingiau šiandienos Lietuvai – Vanagaitės tauškalai ar… cenzūra?

Lidžita Kolosauskaitė: Kas pavojingiau šiandienos Lietuvai – Vanagaitės tauškalai ar… cenzūra?

atsiliepimų 8Skaityti visą įrašą
  Pasiklydę tarp to, ko norisi ir to, kuo esame (2-a dalis)

Pasiklydę tarp to, ko norisi ir to, kuo esame (2-a dalis)

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Pasiklydę tarp to, ko norisi ir to, kas esame (1-a dalis)

Pasiklydę tarp to, ko norisi ir to, kas esame (1-a dalis)

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Rolandas Paksas: „Aš nebijau kalbėtis su Kremliumi“

Rolandas Paksas: „Aš nebijau kalbėtis su Kremliumi“

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą
  Lietuvos Visuomenės Tarybos Organizacinio komiteto reikalavimas dėl Vyčio paminklo pastatymo Lukiškių aikštėje.

Lietuvos Visuomenės Tarybos Organizacinio komiteto reikalavimas dėl Vyčio paminklo pastatymo Lukiškių aikštėje.

atsiliepimų 3Skaityti visą įrašą
  Advokatas V. Sviderskis: „Prezidento R. Pakso apkaltoje blogį įžvelgiu tame, kad šis nusikaltimas buvo daromas valstybės vardu”

Advokatas V. Sviderskis: „Prezidento R. Pakso apkaltoje blogį įžvelgiu tame, kad šis nusikaltimas buvo daromas valstybės vardu”

0 atsiliepimųSkaityti visą įrašą

Atsiliepimai

Ponia Laima bene Andrikienė?...

Vėl susikurs įsivaizduojamas pareigybes ir važiuos į seimą? :D...

Tiesiog sukrečiantis savo įžvalga ir aiškiaregis dokumentas......

Kalbėjau tik apie vanagaitę, o informacinio karo agentę teko prigesint ir labai gerai. Nuomonė šiuo...

kada ratifikavimas Ceta Aferos ?...

Visiškai pritariu Omen. Nuo kada tam, kad padėtume žmogui, reikia skelbti socialines kampanijas šimtmečio proga?...

Niekas negimsta ir nieko ir be kieno tai valios. Kriminalistas užduotu klausimą qui bono...

Laimai - net juokinga, jei tik pasitaiko konservatorius kritikuojantis komentaras - tai kiekvienas komentatorius yra...

Ar Bernardas Šo nerašė, kad jūs gal būt priklausote tai visuomenės daliai, kuri laiko save...

Ponia Laima bene Andrikienė?...

Vėl susikurs įsivaizduojamas pareigybes ir važiuos į seimą? :D...

Tiesiog sukrečiantis savo įžvalga ir aiškiaregis dokumentas......

Kalbėjau tik apie vanagaitę, o informacinio karo agentę teko prigesint ir labai gerai. Nuomonė šiuo...

kada ratifikavimas Ceta Aferos ?...

Visiškai pritariu Omen. Nuo kada tam, kad padėtume žmogui, reikia skelbti socialines kampanijas šimtmečio proga?...

Niekas negimsta ir nieko ir be kieno tai valios. Kriminalistas užduotu klausimą qui bono...

Laimai - net juokinga, jei tik pasitaiko konservatorius kritikuojantis komentaras - tai kiekvienas komentatorius yra...

Ar Bernardas Šo nerašė, kad jūs gal būt priklausote tai visuomenės daliai, kuri laiko save...

Pasidalinkite tuo su savo draugais

Sveiki, tikiuosi, jog patiks: *Lietuvos Visuomenės Tarybos Organizacinio komiteto reikalavimas dėl Vyčio paminklo pastatymo Lukiškių aikštėje.* - nuoroda: http://infa.lt/18997/lietuvos-visuomenes-tarybos-organizacinio-komiteto-reikalavimas-del-vycio-paminklo-pastatymo-lukiskiu-aiksteje/